Měsíční chvástačka - Květen 2013

Měsíc květen byl na knihy velice bohatý.V mé knihovničce se nastřádalo spoustu nových knih. :)

Zakoupeno:

Tenhle měsíc jsem si koupila celkem 3 knihy.
  • Královna jihu - Arturo Pérez-Reverte
  • Morová rána - Margit Sandemo (Sága prokletých-1díl)
  • Hon na čarodějnice -  Margit Sandemo (Sága prokletých - 2díl)

Dostala jsem:

Dostala jsem celkem 25 knih. :)



  • Krvavý karneval -  Melissa de la Cruz (Modrá krev - 2díl)
  • Odhalení -  Melissa de la Cruz (Modrá krev - 3díl)
  • Netvor - Alex Flinn (Netvor-1díl)
  • Svoboda - Malika Oufkír
  • Jestli zůstanu - Gayle Forman (Jestli zůstanu - 1díl)
  • Vyhnanec klanů - Michelle Paver (Letopisy z hlubin věků - 4díl)
  • Dnes večer jsem se rozloučila - Michael Koryta
  • Šašek a vévodkyně - Celia Rees
  • Lexikon lektvarů paní Daneové - Katherine Howe 
  • Tvůj stín - Jeffery Deaver
  • Nemilovaní - John Saul
  • Anna krví oděná - Kendare Blake (Anna -1díl)
  • Jméno hvězdy - Maureen Johnson (Stíny Londýna -1díl)
  • Smrtící polibek - Alice Moss (Smrtící polibek-1díl)
  • Na stříbrné cestě -  Alice Moss (Smrtící polibek-2díl) 
  • Můj nesmrtelný ochránce - Jen Holling (MacDonellovy nevěsty-1díl)
  • Nesmrtelná láska - Jen Holling (MacDonellovy nevěsty-2díl)
  • Zrození temnoty - Alexandra Ivy (Strážci věčnosti - 1díl)
  • Chuť temnoty -  Alexandra Ivy (Strážci věčnosti - 3díl) 
  • Odhalená temnota - Alexandra Ivy (Strážci věčnosti - 4díl)  
  • Rozbouřená temnota - Alexandra Ivy (Strážci věčnosti -5díl)
  • Za hranicí temnoty -  Alexandra Ivy (Strážci věčnosti -6díl) 
  • Spoutaní temnotou - Alexandra Ivy (Strážci věčnosti -8díl)
  • Před bouří - Robin Bridges (Kateřina-1díl)
  • Upír, můj pán - Alexandra Ivy (Samotáři z rodu nesmrtelných-1díl) 
Tenhle měsíc mi přibylo v knihovničce celkem 28 knih. :) Tady je máme pěkně pohromadě: 




Komentáře

Okomentovat

Za každý komentář moc děkuji. :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze - Bez tebe to není léto

Recenze - Chladné ostří

Recenze - Říkej mi princezno