Recenze - Tvůj stín

Autor: Jeffery Deaver
Počet stran: 
480
Rok vydání: 
2012
Žánr: 
Detektivky
Vazba: 
vázaná s přebalem
Nakladatelství: 
Domino
Série: 
Kathryn Danceová
Díl v sérii: 
3

Někteří fanoušci jsou ochotni pro své idoly i vraždit…
Pro Kayleigh Towneovou, krásnou a úspěšnou zpěvačku, to byla jen rutinní odpověď nadšenému fanouškovi. Pro Edwina Sharpa byl její mail nezpochybnitelným důkazem, že ho Kayleigh miluje. Ano, oni dva jsou spřízněné duše a na tom nic nezmění ani výhrůžné dopisy od jejích právníků, ani předběžná opatření soudu. Edwin o její lásce nepochybuje. A nepochybuje tudíž ani o tom, že svůj poslední hit nazvaný Tvůj stín napsala jen a jen pro něj. Kayleigh se připravuje na koncert ve svém domovském městě a má podivný pocit, že ji někdo sleduje. Co když je to zase ten podivín Edwin? Copak se ho nikdy nezbaví? Ten člověk o ní ví děsivě mnoho a stále podléhá své šílené představě o tom, že si jsou souzeni…
Kayleigh to teď ale nemůže řešit, a tak požádá o pomoc svou přítelkyni Kathryn Danceovou. A pak jí kdosi v noci zavolá a do telefonu pustí začátek písničky Tvůj stín. Krátce poté je nalezena zohavená mrtvola člena kapely a způsob, jakým byl hrůzný čin vykonán, evokuje slova první sloky přehraného hitu. Kathryn Danceová velmi dobře ví, že psychopati se nikdy nespokojí s jednou vraždou – a samozřejmě stejně dobře ví, že Tvůj stín má mnohem více než jednu sloku…




Kayleigh je slavná zpěvačka,která má velké množství fanoušků.Když ji příjde od fanouška dopis nebo nějaký drobný dárek automaticky mu pošlou odpověď. Kousek papíru,který je pro každého natištěn stejně. Bohužel je tu jeden muž,který na pouhém kusu papíru vidí něco víc.Myslí si,že jsou si s Kayleigh souzení. Tento muž se jmenuje Edwin sharp.

Kayleigh čeká v jejím rodném městě koncert. 5 dní před koncertem má Kayleigh pocit,že ji někdo sleduje. Kdo by to mohl být netuší,ale její nejhrůznější představa je,že by to mohl být Edwin Sharp. Tvůj stín.

Když je zpěvačka na večeři se svými přáteli v jedné místní restauraci objeví se její největší noční můra.
Edwin vypadá,jako normální muž. Kayleigh ho nejdříve nepoznává jelikož se změnil. Na fotce,kterou ji poslal vypadal poněkud jinak. Teď byl o několik kilo lehčí. (Říká,že kvůli Kayleigh musí vypadat dobře.)

Od tohoto večera se všechno změnilo. Kayleigh někdo zavolal. V telefonu si nikdo neozval.Jen se přehrála jedna sloka písně Tvůj stín. Kayleigh nejdřív nevěděla,ale pak pochopila.
Po přehnání sloky zemřel muž,který byl Kayleigh velmi blízký. Bobby. Byl upálen na jevišti. (Brrr... To je opravdu hrozná představa.)
Od této chvíle začíná vrah přehrávat další sloky a umírají další lidé.
Všechno je na Kathryn Danceové a dalších detektivech. Musí  vyřešit tento případ. Zabíjí lidi Edwin? Nebo snad někdo jiný?


Wow! :) Já jsem z knihy opravdu nadšená. Opravdu mě bavila. Jo byla zde i hluchá místa,ale i to se stává.
O knize jsem se dozvěděla u Rodaw.
Když jsem jednou tak šla po tescu a všimla si této knihy,hned jsem si řekla: Jé. Tuto knihu měla Rodaw ve videu. Tak jsem po ni prostě sáhla a koupila si ji. Aniž bych si přečetla anotaci. Jo. :D Přiznávám se. :)
V knihovničce ležela dlouho a ani jsem si ji neplánovala brzy přečist. Jednou jsem pro ní prostě sáhla a řela si,že už je na čase se do ní pustit. Dala jsem si ji na seznam.
Když jsem se dostala k jejímu číslu na seznamu popadla mě panika. Bože. Ta kniha je tlustá a ani nevím o čem pořádně je. Bála jsem se,že ji nedočtu.
Poté mě ale začal šálit zrak. Když jsem se do knihy pustila. Říkala jsem si, jaká je to paráda. Kniha mě prostě bavila. Opravdu bavila.
Bylo to velmi příjemné čtení. Bohužel mě ale naštvalo to množství postav. Opravdu jsem se občas ztrácela.

Strašně moc se mi líbí styl psaní autora. Kniha se četla lehce a docela rychle. Jsem plně přesvědčena,že si do budoucna pořídím další knihy tohoto autora,jelikož se mi jeho styl psaní opravdu líbí. Hned po první stránce mě kniha začala bavit. To je co říct.

Původní obálka je dle mého názoru o dost lepší. Už jen ta věc,že Kayleigh měla v knize blonďaté vlasy, a na naší obálce má zpěvačka černé, se mi nelíbí. Proto dávám naší obálce 4/5 hvězdiček.


Knihu hodnotím stejně. Opravdu se mi líbila,ale to množství postav. To je prostě příliš. 


Komentáře

  1. Knížku bych si taky chtěla přečíst :) Vypadá velmi zajímavě :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Za každý komentář moc děkuji. :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze - Bez tebe to není léto

Recenze - Chladné ostří

Recenze - Říkej mi princezno