Waiting on Wednesday (10)

O co jde:
Cílem je vybrat jednu knihu, kterou si chcete přečíst.

Past
Lauren DeStefano

Co kdybyste se dozvěděli, kdy – na den přesně – zemřete?
Díky moderní vědě se každá lidská bytost stává tikající časovanou genetickou bombou. Bezohledné manipulace s genetickými informacemi způsobí, že muži se dožívají pouze dvaceti pěti let a ženy dokonce jen dvaceti. V této bezútěšné době jsou mladé dívky unášeny a nuceny žít v polygamním manželství, aby odvrátily hrozbu, že lidstvo vymře.
 Tento osud čeká i šestnáctiletou Rhine Elleryovou. Je unesena, aby se stala jednou z vyvolených nevěst a vstupuje do světa bohatství a privilegií. Přestože její manžel Linden k ní chová opravdové city, jediným cílem Rhine je útěk – chce najít svého bratra-dvojče a vrátit se domů. Ale Rhine se musí vypořádat s více problémy, než jak znovu získat svobodu. Lindenův excentrický otec je odhodlán najít protilátku na genetický virus, díky kterému mu hrozí ztráta syna, i když to znamená jít přes mrtvoly, aby prověřil své experimenty…





O této knize se mluví docela často. Proto jsem se také rozhodla si ji pořídit. :) Anotace vypadá slibně a obálka knihy je krásná. Čtenáři ji také hodnotí pěkně. Tak proč si ji nepřečíst.. :))) 

Komentáře

  1. Určitě si ji pořiď :) Tahle knížka je skvělá =)

    OdpovědětVymazat
  2. Mala by si si ju prečítať, lebo táto kniha má neskutočne veľa pozitívnych ohlasov :) Ja si ju asi nebudem chcieť prečítať, lebo vydanie 3. dielu stopli a potom by som z toho nič nemala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já doufám, že se to snad ještě změní a třetí díl vyjde :D Protože si to vážně chci přečíst! :/

      Vymazat
  3. Tuhle sérii si chci taky strašně moc přečíst, snad vyjde i ten třetí díl ;))

    OdpovědětVymazat
  4. Tohle je první díl? Saáááákrš. Já na ni včera náhodou narazila v knihovně, ale vážně nevím, proč jsem si celou dobu myslela, že tohle je druhý díl. A tak jsem ji tam nechala ležet :( Škoda, škoda, škoda, měla jsem si ji vzít, vypadá to moc zajímavě.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Za každý komentář moc děkuji. :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze - Bez tebe to není léto

Recenze - Chladné ostří

Recenze - Říkej mi princezno