I'm obsessed with... (7)

Páteční meme z dílny Emily.L . Podstatou článku je zveřejnění obsese, kterou může být libovolná věc, osoba, jídlo, kniha atd., spolu s krátkým informativním článkem.

Uklizeno


Budu k Vám upřímná. Já jsem strašný puntičkář. Všechno musím mít vyměřené a uklizené. Pokaždé, když si ukládám knihy, tak je to nejméně hodina, protože je musím mít všechny úplně stejně vedle sebe. Stejné je to s úklidem. Když uklízím, tak musím mt všechno tak, jak jsem to měla předtím.
Upřímně být puntičkářem není moc dobrá vlastnost. Já jsem z toho často hodně na nervy.
Občas mi úplně hrabe a když někde něco nechám jen tak, nevyměřené, mysl mě nutí se na to místo vrátit a přesně to dát tak, jak to má být.
Když třeba sedím u televize a mám ovladač daný nakřivo, tak ho okamžitě musím dát narovno. Nebo bych se asi zbláznila. :D

Jednoznačně miluji pořádek. Pak jsem klidná a hned mám lepší náladu. :)

Co Vy jste taky puntičkáři? :D

Komentáře

  1. Jestli bereš stálý chaos věcí, kdy když něco uklidím, tak to nemůžu najít, jako puntičkářství (pokaždé je to totiž na svém přesně chaoticky určeném místě), tak jo - jsem. :oD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máme to stejně :D jakmile něco uklidím, už to nenajdu :D

      Vymazat
  2. To s těmi knihami máme stejné. Já vždycky dopodrobna zkoumám, zda jsou přesně rovně atd.. -_- :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som tiež veľmi veľký puntičkár, ale keď príde na upratovanie-vysávanie, čistenie prachu, atď, tak vtedy akoby zázrakom tá vlastnosť zmizne. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Za každý komentář moc děkuji. :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze - Bez tebe to není léto

Recenze - Chladné ostří

Recenze - Říkej mi princezno