Na čekačce (říjen 2013)

O co jde:
Cílem je vytvořit si seznam knih, které chcete daný měsíc přečíst a snažit se ho splnit.

  1. Tajemná žena - Amanda Quick
  2. Monument 14 - Emmy Laybourne
  3. Reset - Amy Tintera
  4. Zavržený - Becca Fitzpatrick
  5. Zloděj blesku - Rick Riordan
  6. Moře nestvůr - Rick Riordan 
  7. Prokletí Titánů  - Rick Riordan 
  8. Bitva o labyrint  - Rick Riordan 
  9. Poslední z bohů - Rick Riordan 
  10. Říkej mi Princezno - Sara Blædel
Tento měsíc mám v plánu přečíst tento pěkný seznámek. :) Už jsem si pěkně nastavila tempo, takže by to mělo jít bez problémů. Přeci mám více času a chuť na čtení víc, než o prázdninách. :)) 


Komentáře

  1. Hodně štěstí, abys to všechno stihla :D

    OdpovědětVymazat
  2. Zavrženého bych si taky chtěla přečíst :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Za každý komentář moc děkuji. :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze - Bez tebe to není léto

Recenze - Chladné ostří

Recenze - Říkej mi princezno