Obálková vojna (7)

Meme,které vymyslela Maťa z blogu Svět kníh.Cílem je porovnat pár verzí obálek určité knihy z různých krajin.

Modrá krev - Melissa de la Cruz

Bulharská                    Česká

Francouzská                Italská

Německá              Originální

Bulharská obálka je moc pěkná. Ty šaty a vlasy se mi líbí. Bohužel tvář ženy mě moc neohromila. Nadpis taky vypadá moc pěkně. :) Česká obálka se podle mě povedla. Bb art většinou moc pěkné obálky nemá. U této knihy se ale dali záležet. Francouzská obálka. No tak na ni se mi líbí hlavně barvy. Je taková veselá, barevná, ale  ty stíny, které má modelka se mi vůbec nelíbí. Obálku kazí. :D Italská obálka se mi líbí ze všech nejvíce. Ten nádech fialové barvy je skvělý a kousnutí upíra na krku je ještě lepší. Německá obálka také není špatná, ale vadí mi ta rozmázlá modelka. Určitě to je kvůli efektu, ale mně to prostě vadí. Originální obálka se podoba Italské. Tento styl obálek se mi líbí. 

1 místo - Italská
2 místo - Originální
3 místo - Francouzská
4 místo - Česká
5 místo - Bulharská
6 místo - Německá

Komentáře

Okomentovat

Za každý komentář moc děkuji. :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze - Bez tebe to není léto

Recenze - Chladné ostří

Recenze - Říkej mi princezno