Recenze - Bitva o labyrint

Autor: Rick Riordan
Počet stran: 384
Rok vydání: 2011
Vazba: vázaná
Nakladatelství: Fragment
Série: Percy Jackson
Díl v sérii: 4

Anotace:

Jmenuji se Percy Jackson… Je mi skoro 15. Svět kolem se zdá být čím dál nebezpečnější.
Tábor polokrevných už není, co býval. Luke s Kronovou armádou se snaží dostat se za jeho hranice. Vydáváme se do prastarého Daidalova labyrintu. Jdeš do toho s námi? Musím tě ale varovat, důmyslné podzemní bludiště může člověka dovést


 Annabet, Percy, Grover a Tyson se vydávají do Daidalova labyrintu, aby zabránili Lukovým plánům.
Cestou do labyrintu je čeká spoustu nestvůr s kterými se musí vypořádat. Nestvůry nejsou ale ty nejhorší. Labyrint je ještě nebezpečnější.


Další z dílu o Percym. Rozhodně byl lepší než předchozí tři díly. Tato série se lepší a lepší. Ze začátku jsem si ji moc neoblíbila, ale teď jsem ráda, že jsem to nevzdala a dala této sérii šanci.

Percy již má patnáct let. Přemýšlí tedy jinak a chová se více dospěle. Za své kamarády by klidně zaplatil vlastním životem. Jsou pro něj velice důležití. 
Grover se od předchozích dílů také velice změnil. Má větší důvěru a je více statečný.  Grover je pořád odhodlaný, že najde Pana, který zlepší svět.  Annabeth je stejná jako vždy. K Percymu sice mírně naznačila své city, ale nic víc.

Série o Percym je skvělá. Člověk si ji ihned zamiluje což je bezva. Je plná mytologických postav. Nikdy jsem mytologické postavy neměla tak ráda jako teď. Percy mě k nim dostal a já jsem si je opravdu oblíbila. Je něco jiného učit se o nich ve škole a číst o nich knihy. Také si mi na Percym líbí, že oslovuje čtenáře. To je naprosto skvělé. Vždy se musím usmívat. Jde vidět, že autor myslí i na nás čtenáře při psaní knihy.

Jako vždy vás musím upozornit na to, aby jste si tuto skvělou sérii přečetli. Je to strhující čtení, které vás zavede do jiného světa. Do světa, o kterém se vám nezdá ani v těch nejdivočtějších snech.

Původní obálka se mi líbí více než ta naše. Červenou barvu mám moc ráda.

Naši obálku hodnotím 3 hvězdičkami z 5.


Knihu hodnotím 4 hvězdičkami z 5.


Moc děkuji nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku.
  Knihu si můžete zakoupit ZDE.

Komentáře

  1. Daidalos... já toho chlapa žeru :oD a Nico di Angelo .. a Percy Jackson .. ok. miluju celou sérii, jen kdyby byli trošku starší. Možná i proto se mi Bohové Olympu dostávají víc pod kůži :3

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Za každý komentář moc děkuji. :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze - Bez tebe to není léto

Recenze - Chladné ostří

Recenze - Říkej mi princezno