GOODREADS TAG

Jelikož jsem byla vybrána, tak jsem se rozhodla, že se přeci jen do tohoto tagu zapojím. :) 




1. Akú knihu si naposledy prečítala?
Kniha kterou jsem naposledy četla byla Posedlost od Smithové. Byla jsem celkem zklamaná z představy, že druhý díl Temných vizí bude stejně tak skvělý jako první díl. Bohužel jsem se mýlila. 

2. Čo práve čítaš?
Aktuálně čtu závěrečný díl Temných vizí, který mě jak zklamal, tak i překvapil. Rozhodně je lepší než druhý díl.

3. Akú knihu si naposledy zaradila do to-read poličky?
Mé sladké šestnácté století. Na tuto knihu jsem četla spoustu kladných recenzí, tak jsem se rozhodla, že do budoucna nesmí chybět v mé knihovničce. :) 

4. Ktorú knihu si plánujete prečítať, keď dočítate tú aktuálnu?
Před záhrobím od Frostové. Je to recenzní výtisk od Knihcentra. Dlouho jsem nevěděla jestli se do této série mám pustit. Po přečtení této knihy to snad zjistím. :) 

5. Používaš hviezdičkové hodnotenie?
Ano používám. I když ho používá každý druhý blog, tak nevím, jak jinak bych měla knihy hodnotit. Hvězdičky jsou takové roztomilé. :) 

6.Zúčastňuješ sa 2014 reading challenge?
Ano. Když se zapojím do jakékoliv výzvy, tak pak je větší pravděpodobnost, že ji splním. Kdybych žádnou neměla, tak bych se nemusela strachovat a byla bych líná číst. :D 

7. Máš wishlist?
Ano mám a každý den je delší a delší. :D Ano jsem blázen, ale když já prostě chci mít všechno. :D 

8. Akú knihu si plánuješ kúpiť najbližšie?
Těžká otázka. Tento měsíc jsem to trochu přepískla takže nevím, kdy si vůbec nějakou knihu koupím. A jakou to už vůbec ne. Já si vždy stejně pořídím to, co jsem v plánu neměla. :D Ale asi komplet Vampýrské akademie. :)) 

9. Aké sú tvoje obľúbené citáty?
Já mám ráda spoustu citátů. Nejvíce asi ale tyto: 

„Nemilovat knihy znamená nemilovat moudrost. Nemilovat moudrost však znamená stávat se hlupákem.“

„Musíme přečíst hodně knih, abychom zjistili, o čem je život, a musíme hodně zažít, abychom přišli na to, že buď špatně žijeme, nebo jsme četli špatné knihy.“

„Knihy jsou pro lidi tím, čím jsou pro ptáky křídla.“

„Je lepší být nenáviděn pro to, jaký jsi, než být milován pro to, co nejsi.“

„Odmítáme ty co nás milují, a milujeme ty co nás odmítají.“

„Miluji život, protože mi dal tebe. Miluji tebe, protože ty jsi můj život.“

„Je třeba být si trochu podobni, abychom si rozuměli, ale trochu rozdílní, abychom se milovali.“

10. Tvoji obľúbení autori.
Stephenie Meyerová, Rachel Morgan... Já opravdu nevím. :D :) Nijak se nevysazuji na oblíbené autory. :D 
Ani o tom nepřemýšlím. :) 

11. Si v nejakej skupine?
No v nějakých určitě ano, ale nepřídávám tam žádné příspěvky a ani si nepřipadám, že bych tam byla. :D :) 

Otázku žádnou přidávat nebudu, protože se mi opravdu nechce přemýšlet. :D 

Nominuji:


Komentáře

Okomentovat

Za každý komentář moc děkuji. :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze - Bez tebe to není léto

Recenze - Chladné ostří

Recenze - Říkej mi princezno