Posuď knihu podle obalu (25)

O co jde:
Vybrat si obálku knihy a zhodnotit ji.

Před záhrobím
Jeaniene Frost



Poloviční upírka Cat Crawfieldová a její upíří manžel Bones bojovali o svůj život, stejně jako o svůj vztah. Jen co zvítězili v poslední bitvě, objevuje se další hrozba: Catiny nové, nečekané schopnosti mohou narušit dlouholetou rovnováhu mezi nadpřirozenými bytostmi…
Upíři záhadně mizejí, šíří se zvěsti o tom, že se chystá mezidruhová válka. Jakýsi fanatik podněcuje napětí mezi upíry a ghúly, a pokud se tyto dvě mocné skupiny střetnou, mohou při tom trpět i nevinní smrtelníci.
Cat a Bones musejí nyní vyhledat pomoc u nebezpečného „spojence“ – samotné královny ghúlů v New Orleans. Cena, kterou zřejmě zaplatí za její pomoc, by však mohla znamenat větší hrozbu než samotná válka – nemluvě o následcích, které si Cat nedokáže ani představit.



Tento styl obálek se mi velice líbí. Jsou jednoduché, ale přeci jen člověka zaujmou. Moc se mi líbí, že postava na obálce je zvýrazněna barevně a vše okolo ní je tmavé. Na první pohled je to velice úchvatná podívaná.
Z obálky ihned člověk pozná, že se jedná o fantasy knihu. Nadpis knihy a jméno autora je také příjemně viditelné. 
Nevím, co bych této obálce mohla vytknout. Opravdu se mi líbí. :)) 

Komentáře

  1. Mně se taky obálka moc líbí, i když podle mě má nejhezčí obálku téhle série první díl. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Za každý komentář moc děkuji. :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze - Bez tebe to není léto

Recenze - Chladné ostří

Recenze - Říkej mi princezno