Recenze - Vášeň

Autor: L. J. Smith
Počet stran: 256
Rok vydání: 2012
Vazba: brožovaná
Nakladatelství: Fragment
Série: Temné vize
Díl v sérii: 3

Anotace:

Kaitlyn a jejím přátelům se podařilo získat úlomek čistého křišťálu od Bratrstva. Ten může zničit zrůdný krystal pana Zetese, který páchá zlo. Nejprve však musí najít místo, kde je krystal schovaný. Kaitlyn se proto rozhodne pro návrat do institutu, protože jako tajný špeh má šanci úkryt najít. Podaří se skupině nadaných studentů porazit pana Zetese? Jaké nebezpečí hrozí Kaitlyn?




Vášeň je závěrečný díl trilogie Temných vizí. I když má tento díl na Goodreads z celé série nejvyšší hodnocení, tak já s tím nesouhlasím. První díl se mi líbil nejvíce a druhý s posledním dílem nesplnily má očekávání.
Z té druhé stránky jsem ale naopak ráda za to, že sérii hodnotím, tak jak ji hodnotím. Čekala jsem, že se do knih nebudu moci vůbec začíst a odložím je. Já jsem se ale začetla a knihy jsem odložit nedokázala.  
                                                                                                             

Když říkám, že se mi další dva díly nelíbily stejně, jako ty první, tak to neznamená, že se děj špatně četl. Knihám pouze chyběla akce, napětí a zápletka, která byla v prvním díle obsažena od začátku až do konce.
Teď už ke knize Vášeň. Dle mého názoru skvěle napsaná kniha, se skvělým námětem. Pouze ne příliš propracovaná a promyšlená. Při čtení jednoduše víte, že se jedná o dílo Smithové. Občas mi připadalo, že čtu Upíří deníky a i konec, který v knize nastal se s nimi shoduje.
Naštěstí mi vyhovoval a byla jsem z něj nadšená. I když je pravda, že měl docela rychlý spád, za který jsem byla velice zklamaná.

Jako v každém díle nedala autorka příliš prostoru Anně a Lewisovi. Tito dva lidé, kteří hrají v knize "skoro" hlavní roli nebyli čtenáři příliš představeni. Již od prvního dílu jsem se o nich moc nedozvěděla. Až na to jaké mají schopnosti, a pár vlastností, které se opakovaly stále dokola.
Anna, děvče, které je vyrovnané, na vše reaguje klidně a nic si nebere příliš vážně. Lewis také klidný typ člověka, který občas něco řekne.
Naopak Kait, Gabrielovi a Robovi bylo dáno až příliš moc prostoru. Tato trojice je jeden velký milostný trojúhelník. Kait miluje oba dva a musí se rozhodnout, kterého si z těchto dvou chlapců vybere. Z jejich rozhodnutí jsem byla občas na rozpacích, protože opravdu milostné trojúhelníky nejsou moje kafe, ale v dnešní době se s nimi setkáváme v každé druhé knize. 
Gabriel hraje roli toho zlého kluka. V tomto dílu se ale může čtenář dozvědět, že Gabriel není zase tak špatný, jak vypadá. Má v sobě i něco dobrého. Něco, co Kait přitahuje. Osobně bych si Gabriela vybrala spíše než Roba. Gabriel je ďábel a Rob naopak anděl. Chce Kait neustále ochraňovat, říká ji co je špatné a co dobré a pořád se snaží rozhodovat se za ni.
Mezi tím, že tito tři lidé musí řešit své milostné trable mají další nepříjemnosti, které se jim pletou do života. Pan Zetes se jim pořád plete do cesty a snaží se je zničit. Je to nelehký úkol postavit se psychopatovi, který má doma bandu paranormálních bláznů a krystal, který je tak zlý, že z Gabriela vytvořil energie žíznivého upíra.

Tato kniha vás pobaví, ale neurazí. Občas vás zklame nepropracovaný děj, nebo vás naopak překvapí zápletka, kterou jste nečekali. Když už jste s touto sérií začali, tak by jste ji měli dokončit, protože konec je super a mě opravdu překvapil a udělal mi ohromnou radost.

Knihu hodnotím 3 hvězdičkami z 5.

 

Moc děkuji nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku.
  Knihu si můžete zakoupit ZDE.

Komentáře

  1. Mne sa tento diel páčil rozhodne najviac. Zvlášť ten koniec, nečakala som, že skončí s ním, ale bola som z toho nadšená :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Za každý komentář moc děkuji. :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze - Bez tebe to není léto

Recenze - Chladné ostří

Recenze - Říkej mi princezno