Blogger Tag


Nedávno jsem zjistila, že jsem byla nominována v tomto tagu na blogu Literóza. 

Tak jdeme na to:

Pravidla
1. Povězte o sobě 10 věcí.
2. Odpověz na deset otázek blogera, který tě nominoval.
3. Nominujte pět blogerů, kteří mají méně než 200 čtenářů za den.
4. Vymysli deset otázek pro ty, které budeš nominovat.
5. Informuj blogery, které jsi nominoval/a.

10 věcí o mně

1) Lidé mě často oslovují jako Nikola, i když mé jméno je Nikol. Proto se často na toto oslovení neozývám ani neotáčím, i když vím, že někdo volá na mě. 

2) Ke čtení jsem se opět vrátila teprve před rokem. Když jsem byla mladší, tak jsem chodila do knihovny a četla knihy. Poté mě to ale omrzelo na několik let. Od minulého roku se můj život změnil na plné obrátky a začal se točit hlavně kolem knih.

3) Studuji Cestovní ruch, ačkoliv nemám ráda cestování. Za celý svůj život jsem byla dvakrát v zahraničí. Jednou v Rakousku a poté na čtyři dny v Paříži. Paříž byla nepopsatelný zážitek. Doufám, že ji někdy opět navštívím.
4) Doma mám kocoura Mikeše, králíčka Princeznu, dvě morčata a osmáka Fifinku. Nedávno nám do rodiny přibyl křeček, kterého si sestra doslova vyřvala. Po dvou dnech ho ale umístila na chodbu a nemá o něj zájem. Takže to zase zbylo na mě. :D
5) Mezi mé oblíbené žánry patří stále fantasy, YOUNG ADULTS, detektivky a dokonce i romány, které jsem při začátku čtení nechtěla ani vidět. :D
6) Velice ráda se koukám na seriály. Můj nejoblíbenější seriál je Once Upon a Time. Z něj jsem opravdu na větvi. Dále pak Upíří deníky, na které se chci kouknout znovu od začátku. A momentálně sledujeme s přítelem American horror story, u kterého se mi velice líbila první série. Momentálně koukáme na druhou a ta už je moc na psychiku pro mě. Nemohla jsem vůbec spát jednu noc a měla jsem dokonce halucinace. Ano moc se bojím hororů, ale snažím se to ovládat, a dokonce se mi i daří. :) Chce to čas. :)
7) Strašně moc ráda nakupuji knihy i když vím, že si je přečtu až za delší dobu. Neustále mě užírá pocit, že když si tu knihu nepořídím, tak bude za několik let vyprodaná a já ji nebudu mít ve své knihovničce. :D
8) Jsem moc velký puntičkář. Na mou knihovnu a knihy nesmí nikdo sahat. Můj kocour mi ale rád dělá naschvály, tak ho potom honím po bytě a nadávám mu. :D Moje knížky jsou pro mě jako poklad. Pořád je upravuji, vyměřuji, oprašuji. Achjo.
9) Jsem ten typ člověka, který je velice líný. Když jsou prázdniny tak většinu času spím a nečtu. Když chodím do školy, tak vstávám dříve, tím pádem i více čtu. Ano měla bych si vážit volna, ale já jsem tak lídná. Chtěla bych to ale tyto prázdniny napravit. :D
10) Kromě čtení mám ráda svá zvířátka, rodinu a přítele, kterému věnuji většinu času, a kvůli kterému nemám čas na čtení. :D :)

Odpovědi na otázky blogera, který mě nominoval

1. Máš svou sbírku záložek, nebo si knížku založíš klidně i lístkem na vlak?
Ano mám svou sbírku záložek. Nemohla bych do knihy vložit lístek či nějaký papírek. Je to vůči knize sprosté. Občas si záložky dokonce i vyrábím z pohledů. :D


2. Znáš nějakou knihu, ve které se ti líbí víc vedlejší postava, než ta hlavní?
Velice těžká otázka. Zrovna jsem si ale vzpoměla na knihu Hostitel. :) Iiana jsem si doslova zamilovala a měla jsem ho ráda více než Jareda. Dokonce i ve filmu. Proto mě také mrzelo, že ve filmu Iian nedostal zrovna moc prostoru. :( Teď jsem dostala chuť si knihu znovu přečíst. :D 


3. Přivedla jsi někoho ke čtení knih?
Nevím, zda jsem někoho doslova přivedla, ale má spolužačka vždy moc nečetla. Potom jsem začala nosit do školy knihy pořád o nich mluvila, až také začala číst například Hostitele, Hunger games, Divergenci... Nevím zda doslova přivedla ke čtení knih, ale k jinému žánru ano.

Jednou se mi povedlo přesvědčit i přítele. Bohužel přečetl pouze jednu knihu.

4. Byla jsi někdy na veřejném čtení?
Nevím, co si mám pod tímto pojmem představit, ale zřejmě ne. :) 


5. Jaké roční období máš nejraději?
Mám ráda jaro a podzim. Tato období miluji. Je chladno občas tepleji. Prostě dokonalé počasí pro mě. :) 


6. Co ráda děláš ve volném čase kromě čtení?
Jak už jsem psala. Věnuji se svému příteli, škole, zvířátkům a hlavně blogu. Tomu se snažím poslední dobou věnovat nejvíce, protože před několika měsíci jste na něm nezahlédli dva měsíce jediný příspěvek. :) 


7. Kdybys měla neomezené prostředky, kde bys ráda bydlela a jak by vypadal tvůj dům?
Nechtěla bych se odstěhovat nikam do ciziny, ale ráda bych měla rodinný domek někde na vesnici nebo pod horami, který by měl spoustu pokojů, kde bych mohla mít své knihy. A před domem bych chtěla mít velký bazén, pejsky a spousty domácích zvířat. 




8. Jakou nejvtipnější knihu jsi kdy četla?
Musím kroutit očima nad otázkami, které jsem dostala. :D Vůbec netuším. Ale když tak přemýšlím, tak mě napadla kniha Léto, kdy jsem zkrásněla. Je to milé, vtipné, pohodové letní čtení, které se může líbit snad každému. :) 

9. Hraješ na nějaký hudební nástroj?
Nehraji, nehrála a nejspíš hrát nebudu. :) Vždy byl můj sen hrát na klavír, ale nikdy se nesplnil. 

10. Jak si představuješ ideálně strávený den?
Nejlepší by bylo kdyby byla zima, pršelo a já byla schoulená pod peřinou, koukala na filmy a nebo si užívala děj nějaké hororové či vtipné knihy. :D :)


Nominace
Rachel - Roo
Shax
Lucinda
Kleria 
Stefanie

Otázky pro nominované
1. Co Tě přivedlo k tomu, abys začala blogovat?
2. Kdy čteš nejraději? (ráno, večer, v noci)
3. Kde čteš nejraději? 
4. Poslední kniha kterou jsi četla? 
5. První kniha, kterou sis pořídila do své knihovničky? 
6. Jakou zemi preferuješ nejvíce? Jezdíš ráda do zahraničí?
7. Sleduješ seriály nebo filmy? Jestli ano, tak jaké jsou Tvé nejoblíbenější?
8. Tvé oblíbené jídlo?
9. Máš doma nějaké zvířátko? Jestli ano, tak jaké? Jestli ne, tak jaké by sis přála do budoucna?
10. Co plánuješ na prázdniny?

Musím uznat, že to byla fuška! :D


Komentáře

  1. Moc děkuji za nominaci :) Článek zveřejním co nejdříve :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju za nominaci! :)

    OdpovědětVymazat
  3. jee to jsem ani nevedela, ze jsem byla nominovana, ted mi to hodilo ve statistikach odkaz, tak sem na to nahodou narazila ... :-D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Za každý komentář moc děkuji. :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze - Bez tebe to není léto

Recenze - Chladné ostří

Recenze - Říkej mi princezno