Prázdninový knihomol 2 - 1 týden

Minulý rok jsem byla v tomto projektu zapojena také, tak proč né i letos? :) 

O co vlastně jde?

Každou neděli zveřejnit článek se seznamem knih, co jste ten týden přečetli + minulé seznamy. 31.8.2014 pak každý zveřejní svůj kompletní seznam přečtených knih za prázdniny. 
Více se dozvíte ZDE.


1. týden - 548 stran

Hon - Andrew Fukuda - (Hon - 1 -) - 304 stran
Zlá žena - Marc Pastor - 244 stran 


Takže co se týče prvního týdnu prázdnin, tak jsem přečetla dvě knihy. Jelikož jsem byla několik dní pryč, tak jsem Zlou ženu četla celkem dlouho. Hon jsem ale přečetla rychle a moc se mi líbil. :) Uvidíme, kolik knih za prázdniny přečtu. Držte mi palce. :) 



Komentáře

Okomentovat

Za každý komentář moc děkuji. :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze - Bez tebe to není léto

Recenze - Chladné ostří

Recenze - Říkej mi princezno