Prázdninový knihomol 2 - 2. týden


O co vlastně jde?

Každou neděli zveřejnit článek se seznamem knih, co jste ten týden přečetli + minulé seznamy. 31.8.2014 pak každý zveřejní svůj kompletní seznam přečtených knih za prázdniny. 
Více se dozvíte ZDE.


1. týden - 548 stran

1. Hon - Andrew Fukuda (Hon - 1 -) - 304 stran
2. Zlá žena - Marc Pastor - 244 stran

Celkem 548 stran

2. týden - 608 stran

3. Čtyřicet pravidel lásky - Elif Safak - 384 stran
4. Nebe v plamenech - Emmy Laybourne (Monument 14 - 2 -) - 224 stran

Celkem 1 156 stran

Druhý čtecí prázdninový týden se o pár stránek zlepšil. :) Opět jsem četla pouze od pondělí do pátku. Přes týden jsem přečetla 20 stránek z knihy Bezhlavě, což nebudu do tohoto týdne ani započítávat. :)

Čtyřicet pravidel lásky je velice emotivní kniha, která se mi velice líbila, ačkoliv není pro mladší čtenáře, ale spíše pro dospěláky. Také je mírně náboženská a je zde popsáno 40 pravidel lásky. Kniha čtenáře zavádí do dvou světů hlavních hrdinů a rozhodně Vám změní pohled na pár věcí a budete se cítit o něco lépe a chytřeji. :) 

Nebe v plamenech jsem zhltla za pár hodin. V mých plánech tato kniha vůbec nebyla. Skočila jsem po ní ihned, jak mi přišla a byla to taková příjemná a jednoduchá jednohubka, která rozhodně neurazí žádného milovníka dystopií. 

Komentáře

  1. Nevím kolik stránek jsem přečetla za prázdniny, ale vím, že je to 8 knih. :D Ale tvoje čísla jsou dost dobrá.

    OdpovědětVymazat
  2. Wow.. vidět to takhle v počtech stránek - hodně velký číslo :o

    OdpovědětVymazat
  3. Nebe v plamenech jsem četla a kniha se mi moc líbila.
    Na Hon se chystám a jsem na to zvědavá :)).

    OdpovědětVymazat
  4. Navnadila jsi mě na Nebe v plamenech :)

    OdpovědětVymazat
  5. Držím palce nech ti to stále takto dobre ide.

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem ráda, že si se také zucastnila..:) Na hon se taky chystám..snad v příštích 14 dnech bude šance na přečtení..:)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Za každý komentář moc děkuji. :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze - Bez tebe to není léto

Recenze - Chladné ostří

Recenze - Říkej mi princezno