Ukázka: Polibek stínů - Laurell K. Hamiltonová



Název:  Polibek stínů
Série: Merry Gentry (1.díl)
Autor: Laurell K. Hamiltonová
Nakladatelství: Epocha


Anotace:

Merry Gentryová pracuje pro soukromou detektivní kancelář v Los Angeles, která se specializuje na případy s nadpřirozenými motivy. A ve světě, kde vedle lidí žijí všemožné druhy kouzelných bytostí, o takové případy vůbec není nouze. Jenže Merry není jen člověk s malou příměsí kouzelné krve, která jí propůjčuje zvláštní schopnosti. Ve skutečnosti je princeznou Temného království, členkou královské rodiny, a od trůnu ji dělí jen několik krůčků. Právě intriky a úklady těch, kteří by ji rádi odstranili z nástupnictví, ji přiměly utéct do lidského světa a za každou cenu svou pravou identitu skrývat. Poklidná léta, kdy ji ohrožovali jen zločinci a nástrahy velkoměsta, však skončila. Její tajemství bylo prozrazeno a nezbývá než se vrátit ke dvoru a čelit mocenským pletichám, v nichž sex a láska jsou jen nástroji k dosažení vyšších cílů. Zachovat si důstojnost a zůstat věrná svým citům a zásadám není snadné, když Merry na každém kroku jde o holý život.

Ukázka:

Vlila jsem sílu do svých rukou, jako bych v dlaních držela teplo. Pomalu jsem ruce rozevřela a dlaně obrátila směrem k Jeremyho zádům. Držela jsem je těsně nad jeho kůží. Teplé chvění mu hladilo záda a on se otřásl.
"Jaké používáš runy?" zeptal se lehce rozechvělým hlasem.
"Žádné," odpověděla jsem.  Roztáhla jsem teplou sílu přes jeho jizvy, až dolů na záda.
Začal se otáčet.
"Nehýbej se."
"Jak to myslíš, že nepoužíváš runy? Co jiného bys používala?"
Klekla jsem si, abych se ujistila, že síla pokryla všechny jizvy.
Jakmile jsem si byla jistá, uzavřela jsem ji, představila si ji jako žhnoucí žluté světlo těsně nad jeho kůží. Uzavřela jsem okraje té záře, takže přilnula ke kůži jako štít. 
"Co používáš Merry?" zeptal se třesoucím hlasem.
"Magii," řekla jsem a postavila se. 
"Můžu tu košili pustit?"
"Ano."
Šedé hedvábí sklouzlo dolů. Ochranné kouzlo bylo v mé paměti tak pevné, že jsem čekala, že se o něj látka zadrhne, ale nestalo se. Sjela po zádech, jako bych s nimi nic nedělala. Ale nepochybovala jsem, že jsem odvedla dobrou práci.
Začal si zastrkovat košili dřív, než se na mě otočil. "To jsi používala jsem svou osobní magii?"
"Ano."
"A proč ne runy? Posilují naši magii."

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze - Bez tebe to není léto

Recenze - Chladné ostří

Recenze - Říkej mi princezno