Animované Vánoční pohádky


Vánoční animáky mám ze všeho nejraději. :) Jsou krátké a diváky pohladí po duši. :) Pojďme se podívat na ty, které mám nejraději. :) 

Mickeyho kouzelné Vánoce jsou mou oblíbenou pohádkou již několik let. Tři příběhy, které jsou součástí tohoto filmu jsou plné Vánoční atmosféry, ponaučení, sněhu, dárků a rodiny. Je to pěkná animovaná pohádka, která se bude líbit každému divákovi, který má rád tento tip pohádek. :)

Šmoulokoleda je krátká pohádka plná zábavy a Vánoc. Již po prvním shlédnutí jsem si ji oblíbila. :) Pokud jste Šmouly v tomto vydání ještě neviděli, tak rozhodně doporučuji.

Shrekoledu zná snad každý. Od roku 2007 se na Shreka koukám každé Vánoce. Shrek mě nikdy neomrzí, protože je naprosto parádní! :) 

Mamutí Vánoce patří opět mezi mé oblíbené. :) Jsou vtipné, ale hlavně Vánočně naladěné. :)

Tento 21 minutový animák, Vás jistě pohladí po duši a budete se u něj usmívat a bavit. :) 

Polární expres nepatří mezi mé oblíbené, ale ráda se na něj jednou za čas kouknu. :)

Velkou Vánoční jízdu jsem viděla nedávno. Byla jsem překvapena z pěkného a vtipného děje. :) 

Ledové království nepatří k Vánočním pohádkám, ale myslím si, že je vhodná do tohoto počasí. :) 

Máte rádi Vánoční animáky? :) Kterou pohádku máte nejraději? :)

Komentáře

Okomentovat

Za každý komentář moc děkuji. :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze - Bez tebe to není léto

Recenze - Chladné ostří

Recenze - Říkej mi princezno