Co je nového?


Ahoj,
minulý rok byl co se týče blogu velice chudý a co se týče čtení ještě chudší. Po zdravotní a časové stránce byl rok 2015 jeden z těch nejhorších. Plusem je, že jsem si nalezla brigádu a již od července každý měsíc pracuji. 
Jelikož rok 2016 přinesl milé zlepšení zdravotního stavu jednoho člena rodiny, mám opět chuť a čas se s vámi dělit o své názory, fotografie apod. Za pár měsíců mě čeká maturitní zkouška, takže sice aktivní budu, ale nejsem schopna přidávat příspěvky každý den. Nějaké meme se občas objeví, ale nepřijde mi, že meme naplňují blog a proto se budu snažit, abych psala především osobní články s fotografiemi a recenze. 
Myslím, že jsem potřebné informace již napsala a proto se můžeme vrhnout na obsah tohoto článku. :-)


Povinná četba nepatří mezi mé oblíbené žánry, ale z důvodu maturity jsem poslední dobou jak sběhlá a neustále čtu povinnou četbu. V této chvíli čtu Podivuhodný případ Doktora Jekylla a pana Hyda. Musím uznat, že ve školní knihovně mají opravdu nádherné vydání knih a tohle je právě jedno z těch nejkrásnějších. Příběh je zajímavý a docela se mi líbí. 

Zároveň poslouchám Zkrocení zlé ženy a jsem u 45. minuty. Během ledna jsem již přečetla i Farmu zvířat a poslouchala Romeo a Julii. Chystám se na Smrt krásných srnců a s poslechem bych se chtěla posunout k Lakomci. 


Po malých kouscích se posouvám v knize Volání netvora. Knihu doplňují nádherné ilustrace. Volání netvora jsem si zvolila z toho důvodu, že jsem potřebovala oddechovou knihu, kterou bych mohla postupně číst během čtení a poslouchání povinné četby. Zatím jsem velice spokojená. :-) 


Co se týče mé závislosti a Vánoc, tak jsem dostala od přítele mnoho krásných dárečků. Bohužel jsem se s vámi nepodělila o stromeček, který jsme měli doma a o stromeček, který máme s přítelem (mimochodem ještě stále stojí ozdobený u něj v pokoji). :-) 


Pod stromečkem jsem nalezla spoustu krásných dárečků, ale bohužel jsem všechny nestihla vyfotit. Naštěstí mám jednu fotku s dárky od přítele, kde jsou knihy, milované sovy a vosky od Yankee Candle :-).


Co se týče mé závislosti, tak jste si již mohli všimnout, že svíčky se během zimy staly mou srdcovou záležitostí. 

Velvet tea party od značky Glade jsem s milým překvapením sehnala za 55 Kč. V současné době mám dvě a nepálím je z toho důvodu, jelikož provoní můj pokoj i bez zapálení. Jakmile bych je zapálila, tak by určitě tak pěkně nevoněly a tak čekám, až je nebudu cítit pokaždé, když projdu kolem nich a poté je zapálím. 



V Kiku jsem před několika měsíci sehnala tyto nádherné lucerny. :-) Nechávám si je na poličce přes celý rok. :-) 


Yankee Candle je má oblíbená značka svíček. Ačkoliv mám spíše vosky, tak jednu velkou svíci mám a jsem s ní maximálně spokojená. Momentálně je na cestě další Snowflake cookie, pár vosků ze slev a moc se na ně těším. Jak vosky, tak svíčky provoní nejen pokoj, ale dokonce i chodbu. A vůně vydrží až do druhého dne. :-)





Taky jste podlehli těmto vůním? Nebo máte i jinou srdcovou záležitost? Pro mě jsou knihy a svíčky v současné době velmi naplňující. 

Snad se vám fotografie líbily a uvidíme se brzy u nového článku. :-) 











Komentáře

  1. Taky si budu konečně muset nějakou tu Yankee Candle pořídit :) Úplně cítím tu vůni až sem :)

    OdpovědětVymazat
  2. Teda paráda, ty vosky a svíčky bomba. Toužím po nich už hooodně dlouho, tak snad si brzy nějaké pořídím :-) Přeji pěkné čtení a příjemné chvilky při svíčkách :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Koukám že máš sovičku :-) A mimochodem slušná sbírka svíček :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sovy mám moc ráda, věř mi, že někteří závisláci jich mají i 10, ale to by mě zrujnovalo.:-)

      Vymazat
  4. Yankee Candle jsou fajn, ale dost drahé. A máš krásné věci se sovičkama a skvělé knihy! :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Za každý komentář moc děkuji. :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze - Bez tebe to není léto

Recenze - Chladné ostří

Recenze - Říkej mi princezno