1. ledna 2017

Knižní výzva 2017


Ahoj, mí milí knihomolové,
opět, tak jako každý rok jsem se rozhodla zapojit do výzvy. 
Pořádá ji velmi šikovná slečna z blogu Ells.cz.
V loňském roce byly na mém seznamu  především knihy z povinné četby na maturitu a vysokou školu. Uvidíme, kolik se mi letos podaří přečíst knih. 
Držte mi palečky a opět, jak v minulém roce si nedávám cíl, jelikož se nechci zbytečně honit a nutit do rychlého čtení. Knihy si chci užívat. 
Mnoho štěstí všem! :)

1) Modrá jako safír - Kerstin Gier - 352 stran
2) Zelená jako smaragd - Kerstin Gier - 416 stran

























2 komentáře:

  1. Je pravda, že je lepší si nedávát knižní cíle a přečíst jen tolik knih, kolik je člověk chce. Hlavně se do ničeho nenutit:)
    Já si nastavila výzvu na reálných 50 knih. Tolik jsem přečetla i tenhle rok, tak si myslím, že je to asi pro nejreálnější číslo.

    A samozřejmě přeji hodně štěstí při plnění výzvy! ^^

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý nápad, nedát si přesný cíl, ale já si spíš to číslo ráda dám. :D Chtěla bych tento rok přečíst 70 knih, tak uvidíme, jestli se mi to podaří! Přeji ti hodně štěstí s tvojí výzvou! :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář moc děkuji. :)