Knižní výzva 2017


Ahoj, mí milí knihomolové,
opět, tak jako každý rok jsem se rozhodla zapojit do výzvy. 
Pořádá ji velmi šikovná slečna z blogu Ells.cz.
V loňském roce byly na mém seznamu  především knihy z povinné četby na maturitu a vysokou školu. Uvidíme, kolik se mi letos podaří přečíst knih. 
Držte mi palečky a opět, jak v minulém roce si nedávám cíl, jelikož se nechci zbytečně honit a nutit do rychlého čtení. Knihy si chci užívat. 
Mnoho štěstí všem! :)

1) Modrá jako safír - Kerstin Gier - 352 stran
2) Zelená jako smaragd - Kerstin Gier - 416 stran
3) Křivoklad - Karel Hynek Mácha - 60 stran
4) Babička - Božena Němcová - 224 stran
5) Hřbitovní kvítí - Jan Neruda - 77 stran
6) Poldík rumař - Vítězslav Hálek - 146 stran
7) Študent Kvoch - Vítězslav Hálek - 54 stran
8) Okna v bouři - Jaroslav Vrchlický - 96 stran
9) Legenda o svatém Prokopu - 153 stran
10) Dešťová hůl - Jiří Hájíček 

11) Maryša - Vilém Mrštík, Alois Mrštík - 86 stran
12) Kratylos - Platón - 100 stran
13) Pohádka máje - Vilém Mrštík - 120 stran
14) V záři miliónů - František Sokol Tůma - 200 stran
15) Povídky z pekla - František Sokol Tůma - 300 stran
16) Obrana Sokratova - Platon - 55 stran
17) Nový epochální výlet pana Broučka, tentokrát do XV. století - Svatopluk Čech - 206 stran
18) Kalibův zločin - Karel Václav Rais - 224 stran
19) Ohlas písní českých - František Ladislav Čelakovský - 136 stran
20) Galgad - příběh strážce Země - Ergall - 232 stran



21) Hvězdy nám nepřály - John Green - 240 stran 























Komentáře

  1. Je pravda, že je lepší si nedávát knižní cíle a přečíst jen tolik knih, kolik je člověk chce. Hlavně se do ničeho nenutit:)
    Já si nastavila výzvu na reálných 50 knih. Tolik jsem přečetla i tenhle rok, tak si myslím, že je to asi pro nejreálnější číslo.

    A samozřejmě přeji hodně štěstí při plnění výzvy! ^^

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý nápad, nedát si přesný cíl, ale já si spíš to číslo ráda dám. :D Chtěla bych tento rok přečíst 70 knih, tak uvidíme, jestli se mi to podaří! Přeji ti hodně štěstí s tvojí výzvou! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten, kto dnes číta toto svedectvo, by mal osláviť so mnou a mojou rodinou, pretože to všetko začalo ako vtip pre niektorých ľudí a iní hovorili, že to nie je možné. Volám sa Juraj Kamensky a som z Bratislavy, ale s manželkou sa sťahujem do Chicaga. Som šťastne ženatý s dvoma deťmi a krásnou ženou. Niečo hrozné sa stalo mojej rodine, stratil som prácu a moja žena opustila dom, pretože som sa nemohla starať o seba a o potreby rodiny. a jej deti v tomto konkrétnom okamihu. Podarilo sa mi deväť rokov, žiadna žena, ktorá by ma podporovala, aby som sa o deti dobre starala. Snažím sa poslať testovaciu správu mojej žene, ale ona blokovať ma z rozprávania s ňou sa snažím hovoriť so svojím priateľom a jej rodinnými príslušníkmi, ale stále viem, že by mi mohol pomôcť a ja som bol podanie žiadosti neskôr toľko spoločnosti, ale stále to urobili Nevolajte ma, kým neprišiel verný deň, že nikdy nezabudnem v mojom živote. Keď som sa stretol so starým priateľom môjho, ktorému som vysvetlil všetky moje ťažkosti a povedal mi o skvelom mužovi, ktorý mu pomohol získať dobrú prácu v Coca cola spoločnosť a on mi povedal, že jeho kúzlo koliesko, ale ja som človek, ktorý nikdy neverí v kolieskach kúzla, ale ja som sa rozhodol dať mu vyskúšať a jeho meno je Drosagiede on ma poučil a ukázal mi, čo mám robiť v týchto troch dňoch obed spell.I sledovať všetky pokyny a robiť to, čo ma požiadal, aby som sa dobre. uistil sa, že všetko šlo dobre a moja žena ma opäť uvidí po skvelej práci Drosagiede. Moja žena mi zavolala s nevedomým číslom a ospravedlnila sa mi a povedala mi, že mi naozaj chýba a naše deti a moja žena sa vracajú domov.a po dvoch dňoch Spoločnosť, ktorej som poslala svoj uznávací list, teraz som manažérom spoločnosť Paragon tu v USA. Odporúčam vám, ak máte nejaké problémy, pošlite správu na tento e-mail: {doctorosagiede75@gmail.com} alebo čo mu dáte na +2349014523836 a dostanete najlepší výsledok. Vezmite veci za samozrejmosť a bude vám odobraté. Prajem Vám to najlepšie.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Za každý komentář moc děkuji. :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze - Bez tebe to není léto

Recenze - Chladné ostří

Recenze - Říkej mi princezno